Вторник, 19.2.2019
Главная » Статьи » Разрабатываемые проекты

"Київ-Сіті" чи бути мега проекту

null• Офісно-діловий комплекс – 2 000 000 м2

• Паркінг – 40 000 місць

• Готельний комплекс (4 зірки ) – 700 номерів

• Готельний комплекс (3 зірки ) – 1500 номерів

• Адміністративний комплекс – 80 000 м2

• Торгівельний комплекс – 100 000 м2

• Спортивно-оздоровчий комплекс – 25 000 м2

• Кіноконцертний комплекс – 10 000 місць

• Музей корпоративних колекцій – 12 000 м2

Знаходиться на мапі Києва

Концепція розбудови Київського „Сіті-центру” на території острова Рибальський
Необхідність побудови у Києві сучасного „Сіті-центру”

1. Наявність у практично всіх сучасних мегаполісах, світових та регіональних столиць відокремленого (локалізованого ) центру ділової активності („Сіті-центру” ) є не даниноюархітектурній моді, а суто прагматичним рішенням, яке дозволяє
* оптимізувати інфраструктуру і трафіки;
* створити привабливе середовище не тільки для ведення бізнесу, але й для постійного мешкання;
* зберегти історичні пам’ятки у їх природному оточенні, зелені зони, тощо
* і, головне, через все це створити справді довгострокову стратегію розвитку міста

2. Проблемою розбудови та розвитку „ділової” складової Києва є „точкова”, безсистемна офісна забудова, що призводить до:
* „перемішання” історично-значущої, житлової та офісної забудови, що погіршує естетику та ергономіку міста, а також умови як проживання, так і ведення бізнесу
* створення штучного інфраструктурного „голоду” та навіть колапсів при будівництві багатоповерхових офісних будівель в центральних районах міста
* створення проблем в комунікаційних зв’язках при будівництві офісних будівель в периферійних, а особливо – у віддалених від головних автомагістралей, аеропорту и т. п. периферійних районах міста
* створення додаткових трафіків між просторово відокремленими офісними центрами
* відсутність прозорих перспектив розвитку ділової частини міста в цілому

Оптимальність території Рибальського острова для побудови на ній сучасного „Сіті-центру”

1. Передумови та збереження історичної спадкоємності
* історично Київ формувався та розвивався як своєрідний „союз” трьох окремих, функціонально спеціалізованих частин: Старого Києва (Гори ) – як адміністративного центру, Печерську – як центру релігійно-духовного та Подолу („Місто Поділ” – саме герб (печатку магістрату ) цього міста – „Самостріл” з незрозумілої причини відображено на „Лядських воротах” на майдані Незалежності ) – як центру „ділової активності”, головним транспортним та торгівельним вузлом якого було гирло річки Почайної, яка з півдня межувала з територією сучасного Рибальського острова. Таким чином, з самих первісних часів виникнення Києва територію Рибальського острову було „відведено” під те, що сучасною мовою зветься „Сіті-центром”

2. Інфраструктурні передумови, переваги та вигоди саме території Рибальського острову
* компактність та достатність площі, причому також з огляду перспектив подальшого розвитку „Сіті-центру”
* розвинута транспортна інфраструктура та можливості її подальшого розвитку:
- залізничний міст на північній частині території острову з подальшою прибудовою станції та перспективою створення кільцевої міської залізниці (через Південний та Північний залізничні мости )
- комплексний автомобільно-метро-міст на південній частині території острову із „своєю” станцією метро та потужною автотранспортною розв’язкою
- Московський міст (1 км. на північ від території острову ) з прилеглою автотранспортною розв’язкою
- побудова транзитної автомагістралі через острів вздовж Дніпра та мосту, який з’єднуватиме цю магістраль з Набережним шосе на півдні, замкне єдину міську транспортну вісь „північ-південь”
- пряме з’єднання острову через новий міст метро з Дарницьким залізничним вокзалом та – через виїзд на Бориспільську трасу – з аеропортом
- можливість розбудови річкового порту

Опис концепції побудови „Сіті-центру” В підмурівок пропонованої концепції покладено ряд принципових положень:

1. Цілісність території як єдиного містобудівного комплексу
2. Функціональне та просторове зонування території
3. Єдиний багатоповерховий стилобат-подіум
4. Єдиний концентрований мультитранспортний вузол
5. Транзитна територія міського значення

Багаторівневий стилобат об’єднує споруди у цілісний містобудівний комплекс.

Перший, нижчий рівень стилобату є загальним для всього „Сіті-центру” рівнем інженерних комунікацій. На другому та третьому рівнях локалізовано автопаркінги з відповідними під’їздами та розв’язками (з одностороннім рухом ). Для офісних споруд також можливо використання під автопаркінг четвертого рівня, для інших цей рівень відведено під торгівельні, сервісні та інші об’єкти.

В торгівельно-рекреаційній зоні (ділянки В1 – В9 ) передбачено 2 рівні подіуму. Три рівні під ділянками D4, D6 та D8 (житловий комплекс ) забезпечує їх функціональне забезпечення і дає змогу „поступового спуску” до Дніпра. Загальною функцією стилобату є також забезпечення транзитної транспортної функції, системи зручних під’їздів до окремих будівель та можливість виїзду спеціального транспорту (пожежного, санітарного, тощо ) на поверхню подіуму. Поверхня подіуму – пішохідна (в перспективі можливе використання „внутрішнього” екологічно-чистого транспорту ) і являє собою частково озеленену (парк, бульвар, алеї, точкове озеленення ) спільну для всього „Сіті-центру” просторову одиницю.

Концепція „Сіті-центру” передбачає функціональне зонування території. Головну формоутворюючу функцію несе офісний та офісно-торгівельний комплекс – конгломерат офісних будівель (С1, С5, С7, С2, С4, С6, С8, D1, D3, D5, D7, D9, D11, B10, B11, D13, D12, D14 ). Загалом це близько 2 млн. м2 площі. Згідно з розрахунками окупність будівництва офісних приміщень 3 – 4 роки. Територіальна, конструктивна та комунікаційна складові дозволяють будувати високі та надвисокі офісні споруди від 45 до 120 поверхів, чим забезпечується висока щільність забудови і високоефективне використання інфраструктури. Забудову планується здійснювати на протязі багатьох років „за необхідності”. При цьому єдиним обмеженням творчої фантазії архітекторів буде Кодекс забудови, фіксуючий єдиний цілісний образ „Сіті-центру”, відповідно до якого кожний сегмент відведено під певну поверховість та об’єм майбутньої будівлі.

Вздовж внутрішньої гавані планується побудувати 3 – 4-х поверхові ділянки з торгівельною функцією (А1 та А3 ) та спортивно-оздоровчій комплекс – басейни, спортивні та тренажерні зали, криті корти, тощо (А5 та А7 ). На гавань орієнтований також розміщений вздовж всієї її берегової смуги парк з кіноконцертним комплексом (В9 ). Ділянки А2, А4, та А6 відведено під торгівельно-офісні будівлі та адміністративний центр (мерію). Ділянку А8 зарезервовано під будівництво „Музею корпоративних колекцій” (див. Додаток 1 ).

Біля перешийку південно-західного мису (на початку паркової зони ) зарезервоване зручне місце під можливе будівництво храму (див. Додаток 2).

Вздовж транспортної магістралі, яка пролягатиме в тунелі в стилобатній частині, буде організований пішохідний бульвар, доповнений „внутрішнім” ландшафтним парком, який планується розбити на території ділянок В1, В3, В5 та В7. Ділянки В2, В4, В6 та В7 відведено під будівництво торгівельно-розважальних закладів (ресторани, кав’ярні, паби, клуби, спеціалізовані крамниці, тощо ) – забудови переважно не більше 4 поверхів з відкритими терасами – з відтворенням образності з елементами „ретро” задля створення затишно-домашньої атмосфери.

Готелі: на ділянках С3 та D2 пропонується збудувати два 3-х зіркових готелі на 4 570 номерів, а на ділянці D10 – 4-х зірковий готель на 2 240 номерів. В кожному з готелів додатково передбачено приміщення під ресторани, бари, центри сервісного обслуговування, тощо.

Вздовж Дніпра планується побудувати житлові комплекси типу „апартамент” (ділянки D4, D6 та D8 ) – як наймане доходне житло з розвинутою системою обслуговування.

Поблизу залізничної станції можливо будівництво окремого підземно-надземного автопаркінгу.

Переваги та вигоди пропонованої концепції побудови „Сіті-центру”

1. Комплексне вирішення проблеми розбудови та розвитку „ділової” складової міста на багато років вперед, концентрація та локалізація офісної забудови
2. Цілеспрямована капіталізація території, з багаторічною перспективою поступового розвитку
3. Комплексне вирішення наявних проблем підтримання та подальшого розвитку транспортної інфраструктури Києва та таких проблем, які мають виникнути найближчим часом за існуючої моделі офісної розбудови. Створення насиченого транспортного перехрестя саме „там, де потрібно”, тобто у діловій частині міста, „розвантаження” історичних та житлових територій.
4. Багаторівневе рішення, підйом відмітки на рівень 10 – 15 метрів
Переваги та вигоди:

* організація системи підземних колекторів
* організація локальних «цільових» місць паркування
* організація підземних адресних та транзитних автомагістралей, поїздів та виїздів
* організація одностороннього руху транспорту
* організація єдиного підземного пішохідного простору на верхньому підземному рівні з торговельними рядами й вхідними групами
* організація єдиного пішохідного простору на поверхні, яка перемежатиметься системою бульварів з «екологічним» внутрішнім транспортом
* організація системи парків та зелених зон

5. Подальше „розвантаження” Хрещатику шляхом переносу частини адміністративних закладів з нього та прилеглих кварталів на територію „Сіті-центру”, що дозволить передивитись (точніше, створити ) завершену концепцію „мейн-стріт” Києва як справді культурно-рекреаційного та розважального центру (театри, кінотеатри, готелі, кафе, ресторани, парки, сквери, пішохідні зони, тощо )

www.skyscrapercity.com

Категория: Разрабатываемые проекты | Добавил: -=ANRI=- (12.03.2010)
Просмотров: 3556 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
SpyLOG
HotLog